De kracht van de échte belofte
Ken je dat? Dat je een cadeau krijgt waar je echt niet op zit te wachten? Zonde! Het laatste dat jij wil, is dat met jouw geniale idee of verandering hetzelfde gebeurt. Wat heeft jouw verhaal nodig om je publiek te inspireren én aan te zetten tot actie?
In it to win it
Het geven van een pitch is één van de spannendste momenten als het gaat om presenteren. In deze blog lees je hoe belangrijk het is om niet jezelf, maar juist je klant in het achterhoofd te houden.
Magie met Bas – belofte
Speechfreak Bas neemt je elke maand mee op reis langs één van de 9 magie-elementen. Deze keer heeft hij het over de kracht van belofte – hoe zorg je nou dat wat jij belooft, ook echt als een cadeautje voelt voor jouw publiek?
Eerlijk duurt het langst
Hoe eerlijk durf jij te zijn tegenover je klant? Een klant binnenhalen is één ding, maar je belofte nakomen is een tweede. En niets is zo rot als je belofte niet kunnen nakomen. Durf daarom ook af en toe 'nee' te verkopen.
A Grand Opening
Als magische communicator heb je een goed verhaal te vertellen. Jij weet dat natuurlijk al, maar jouw publiek weet dat nog niet. Hoe zorg je er nou voor dat je publiek vanaf minuut één op het puntje van hun stoel zit?